fredag 14. september 2007

Gode syvenninner! :)


Disse gryteklutene er sydd etter mønster av "annaka" som sto i det siste Quiltemagasinet.
Jeg har sydd tre par, det første paret gikk til mors bestevenninne Tove. I tillegg til å være en mester med symaskinen (sydde bla brudekjolen min :)), så er hun ei flott dame på alle vis. Når jeg så symaskinstoffet for første gang tenkte jeg på henne med en gang, og endelig fant jeg et mønster jeg syntes passet perfekt.
De to siste parene som ble ferdig i kveld, går selvfølgelig til to knalldamer i bygda som også eeeeelsker å sy. I grunner elsker de, og jeg, nesten alt av håndarbeid, men i de siste månedene har vi vært veldig gira på sying. Og etter som de har kjøpt seg nye, fancy symaskiner så blir det vel ikke mindre sying med det første....;-)
Siden de er så veldig beskjedne, ehhh, så nevner jeg ikke navnene på de siste, men sier bare at jeg er veldig glad og takknemlig for at der finnes slike gilde damer!

Ingen kommentarer: