torsdag 12. juni 2008

Sol, sommer, sjø, sol...

....blått, turkis og kanskje litt gult!!

Det var stikkordene gitt meg når min gode kollega ønsket seg en litt romslig veske til å ha med på båten eller stranden.

Gult hoppet jeg raskt over da det lå an til å bli litt svenskeflagg-aktig, men jeg er veldig fornøyd med fargene på denne vesken, skikkelig sommer i hodet mitt i hvertfall!

Mønsteret er egen design selv om størrelsen er sterkt "inspirert" av min egen (ikke-hjemmesydde, er det ikke typisk?!) strandveske ;)

Oppdraget ble fullført, og overrakt, i går og hun virka ganske fornøyd:):)
fòret ble sydd inntil i sidesømmene etter at bildene ble tatt, for på bildene så jeg at det så litt "slaskete" ut, men glemte selvfølgelig å ta nye bilder.....














2 kommentarer:

Evami sa...

Hvor heldig kollegaen din er:) Veska var kjempekul. Og så romslig,blir nok bra strand/båt turer med den der:) du er så flink Sissel:) HA ei flott helg;)

Klem Eva

strikkedilla sa...

Så flott veske. Så flink du er. Ha en fin hobbyhelg