mandag 3. november 2008

adventsbrikke

Har sydd noen adventsbrikker, snart jul vettu...., den første jeg sydde ble gitt til svigermor som en før-førjulsgave og den glemte jeg selvfølgelig å ta bilde av....men ligner veldig på disse to da! ;)
Denne er til mor og far, og siden far har vært på besøk i ei uke nå så ble den ikke sendt i posten, men trur du han husket på den da!! Selvfølgelig ikke, så da blir den sendt i posten lell hihi... Men siden jeg har sydd enda en, som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med enda (gi vekk eller ha selv?), så kan jo mor bare kikke i bloggen min og selv velg hvilken hun vil ha! :):)
Oppskriften fant jeg på northernquilts , veldig artig og enkle måte å lage en liten brikke på!
Jeg hadde tenkt på de som brikker, men svigermor syntes visst den passet på veggen og, for en liten "spion" har fortalt at den nå henger på veggen på pauserommet hennes på jobb!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Så fine! ALtså, hvis du ikke vil gi den husrom selv, så kan den godt få et hjem her altså! :ler:

Klem

Heidi sa...

Hei igjen snuppa!

Har en utfordring i bloggen min. Tar du'n??

Klem fra Heidi