torsdag 25. mars 2010

Hurra for Tina!

I dag hadde jeg fri og hadde tenkt å vaske litt hus før familien dro på bursdagsfeiring til min gode svigerinne Tina, men vasking er kjedelig!!! Dessuten hadde jeg dette fine bildet av min niese liggende ferdig på et stykke tøy....Så frem med symaskinen!! Sydde et enkelt nett/veske av en gammel dongeribukse (som har tilhørt pappan til hun på bildet og samboeren til bursdags"barnet"). Hanken er et belte jeg har fått av min mor en gang i tiden og som knapt er blitt brukt...veldig fin låsemekanisme så synes det gjorde seg fint på vesken.
Vesken lukkes med magnetlås som er skjult bak blomsten.

4 kommentarer:

Unknown sa...

hihi, Æ e så heldig som har så snill og flink ei svigerinne <3 glæde mæ t å vis den frem i helga! Tusen takk igjæn :):)

Berit sa...

Hei Sissel!
Litt artig at buksa etter samboeren hennes blir resirkulert til veske - med et superbilde av dattera som prikken over i-en. Fin og personlig veske -og veldig heldig svigerinne!
Berit

Lisbeth. sa...

Du og du, for en produktivitet, også så mye fint du syr. Kommer snart igjen :D

spøkelsa :-) sa...

lekkert dette og :-))