torsdag 10. april 2008

Herlig med vår!

Påsken er over og våren er her!!
Jeg brukte påsken til å ligge syk med bihulebetennelse mens mann og barn dro til fjells, kjeeeedelig!! Ikke det samme å være hjemme alene når man er syk nei....
Innimellom nesespray og sofaligging fikk jeg laget ferdig to nett til to kjekke jenter som har hatt bursdag :)
Klesklypeposen har vært ferdig lenge, men fikk endelig fingeren ut og kappet kleshengeren som er inni sånn at den ble med på basaren vår før påske, kameraet har ligget uten batteri en stund derfor fikk jeg ikke lagt det inn på maskina før nå...
Ellers driver jeg og hekler en del for tida,babypledd, skal legge ut bilder snart..
Har og sydd ei veske etter mønster fra AnnAKa som bare skal få en knapp i seg før jeg tar bilde av den...holder og på å sy ei veske/nett av et annet mønster fra samme flinke dame, der et av stoffene har hodeskaller trykket, tror den blir ganske kul!

Ingen kommentarer: