torsdag 24. juli 2008

Criminal minds....

...begynner snart på tv, men jeg rekker vel en liten oppdatering først :)
Mor og far har vært på besøk, hurra for det! og hurra for bursdagsgaven de hadde med!! Akkurat det jeg ønska meg vettu! hihi Mor og jeg rakk oss en tur til mine to "partners in crime" når det gjelder hobbyvirksomhet, vi sydde og koste oss en hel dag! herlig!! jeg rakk å lage denne løperen som ender opp på et gavebord om kort tid (tror neppe mottagerne leser bloggen min, derfor tar jeg sjansen på å legge ut bilde...), denne har bodd i hodet mitt en stund og den ble nesten sånn som planlagt ;)
Ellers har jeg endelig sydd disse to tilda-kitene som har ligget i skapet mitt en stund, veggbildet mangler bare oppheng og å feste en tråd (du ser den kanskje på bildet og?!)


1 kommentar:

Nunne sa...

SYNS DU HAR FORTJENT EN PRIS!
Den har jeg tenkt å gi deg, ligger klar og venter på bloggen min! Just for you, my friend!
Klem fra Nunne.