torsdag 21. august 2008

Gaveproduksjonstid...

For tiden er det gaveproduksjonstid på syrommet, neida ikke julegaver, leeeeenge til jul enda!! Skal en tur til hjembyen snart i bryllup, og som vanlig når en er "hjemom" benytter en sjansen til en liten turborunde med besøk til slekt og venner. Og siden gavene ikke er overbragt enda, tar jeg ikke sjansen på så mye som hinte om hvem/hvilken anledning de blir gitt til.....
Mor hadde med noe stichery når hun var på besøk for ei stund siden, og det var gøy gitt! Ikke ferdig med det hun hadde med enda, men måtte prøve ut en ide' jeg fikk. Jeg skrev rett og slett dette salmeverset (en av mine favoritter) rett på stoffet med en penn (som forsvinner innen 48 timer) og broderte over, så hvis det er litt skjevt og skakt så er det håndskrifta som har skylda....Fikk også endelig prøvd ut å lage jojo'er -ikke like lett det nei! selv med "lettvint" verktøy innkjøpt i hovedstaden, men, men øvelse er vel stikkordet her.... Denne løperen er i lin og bomull, og litt i slekt med en rød jeg laget for noen innlegg siden..

Har flere ferdige gaver liggende her og der, en er på utlån til ei venninne som trengte litt inspirasjon....skal ta bilder og legge ut i nærmeste fremtid!

Ingen kommentarer: