tirsdag 16. mars 2010

Snart basartid....

Nå nærmer det seg palmefredag og tid for den årlige basaren til syforeningen min "Husfreden", og selv om jeg nå har flyttet 75 mil unna så slipper de ikke unna litt bidrag fra meg i år også :-)
Det var litt overskyet når jeg tok bildene så fargene på disse to settene ser helt merkelig ut, (men jeg holder på med en par løpere til med tilhørende grytekluter som også skal sendes sørover, så får se om det kommer nye bilder når jeg blogger om de)
Gønnfargen er egentlig mye friskere og lysere og kroklissene er ikke røde men SJOKKROSA!
Mønsteret på løperene er av AnnAKa og heter "løper på en kveld", gryteklutene sydde jeg av restene :-)

2 kommentarer:

Turid sa...

Åååå, disse ble fine. Like godt det stoffet med hønene på.

MyC design sa...

Hei på deg. Takk for koselig kommentar på bloggen. Nei, bildet er ikke solgt.