tirsdag 15. juli 2008

Feriemodus....

Da er det ferietid hos oss! Noen vil vel kanskje synes det høres kjedelig ut å være hjemme hele ferien og bygge garasje, men man får vel alltids sneket seg til litt kvalitetstid med bestevennen Singer tenker jeg!
Disse fine brikkene fra AnnAKa sto i Quiltemagasinet i vår og er blitt til forsinket innflyttingsbursdagsgave til en dame som lyser opp en ellers til tider grå hverdag! Hun er en skikkelig herlig "jente" og HELDIGVIS syr hun ikke selv!! Så da kan jeg prakke på henne litt greier av og til....

Ellers var vi på Bruce Springsteen-konsert forrige mandag, og på tur over fjellet rakk jeg å strikke ferdig tunikaen min....elsker lange bilturer jeg så lenge jeg slipper å kjøre og har nok garn! :):) Oppskrift, og fint bilde, på tunikaen finner du her:
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=89&d_id=24&lang=no


1 kommentar:

Evami sa...

Heisann!

Den tunikaen din var bare lekker:) Regner med at du bor i den:)Hadde ihvertfall jeg gjort....
Og alle de lekre tingene du hekler,strikker og syr....
Kjempeflink er du Sissel:)

Nå,hvordan har sommeren vært,har dere hatt ferie eller?? Vi har hatt ei uke i Danmark,og ellers er det rolig denne uka.. Så skal vi vel til Åre om ei uke og være nesten hele uka:)
Ha en fin onsdagskveld:) Klem Eva