tirsdag 2. september 2008

ryddetid!

Var "hjemme" i helga på bryllupsfest, artig!!!, jeg ga alt og lo på meg stive magemuskler dagen derpå....
I tillegg ble det litt sårt tiltrengt (leses med dryppende sarkastisk stemme..) stoffhamstring, så da måtte syrommet ryddes,igjen...(mannen påstår at rydding av syrom er nesten som en hobby for meg det og...) og midt oppi hauger av klær som skal lappes/merkes/strykes dukket denne tunikaen opp! Følte det tok en evighet å gjøre den ferdig men den passer heldigvis fint til lille tuppi. Mønsteret er hentet fra Sandnesgarn sitt "mix barn" hefte nr 0802.
Foran:

Bak:
Disse kortene laget jeg med stor omhu (les: i en fart da jeg skulle plukke opp junior for å dra på fiolinøving før jeg og mannen rett etter den skulle til trheim....) og ble SELVFØLGELIG glemt igjen!! Argh! men siden jeg var så fornøyd med de at jeg knipset en par bilder med mobilen før jeg styrtet av gårde, fikk i allefall brudeparet se med egne øyne at jeg faktisk HADDE laget kort...skal sendes i posten, ikke like kult å få i ettertid kanskje men men, ble no sånn denne gangen, rosekortet skal og i posten sammen med en liten ting jeg har sydd.
Ellers venter jeg på bilde av ei veske som jeg har sydd, og levert, og glemt å selv ta bilde av....

2 kommentarer:

Nunne sa...

Så fint! Du var jo heldig...
Å slite med magemuskler er godt etter gode latterkuler. Ikke for ingenting at det heter at en god latter forlenger livet...

God atmosfære inne på bloggen din. Og i motsetning til min, så har du det så ryddig og pent.
God søndagskveld og ei velsignet ny arbeidsuke!

Elisabeth sa...

koselig hjertekort! du er jammen allsidig :-)