onsdag 31. desember 2008

Back in business....

Da er vi tilbake i hjemmets lune vrede....;) la oss i 2-3 tida etter en 14 timers kjøretur, som takket være dvd-skjermer på nakkestøttene gjorde at turen ikke gikk så verst. Men man blir jo litt matt dagen derpå av en sånn tur, og ble ikke mindre matt da jeg begynte å pakke ut og innså at vaskerommet faktisk var for lite for alt som må vaskes....NÅR skal man lære å dra fra et hus RYDDIG og med TOMME skittentøyskurver?!?! Sannsynligvis aldri....for når vi dro så huset bare litt smårotete ut (ser det ikke når man går å vasser i det), men når vi kom hjem ble liksom bildet litt klarere....Hadde mest lyst til å gjøre som lille tuppi her, legge meg nedpå litt og ta en liten blund ;) MEN så viste deg seg at svigermor hadde fri fra jobb og savna småtrollene! Jippi!! Så etter å levert de i ekspressfart, laget jeg meg te og benket meg til i sofaen med et stitchery og fikk sett reprisen av siste episode av "cranford" som jeg gikk glipp av i går. Så da fikk jeg laget denne puten....TULLA!! hihi den var en julegave til min mor som av og til drømmer om en bobil :) Ellers har jeg som tidligere skrytt, laga flere julegaver, men må lete etter bilder først....
Nå skal jeg gå og stuffe kalkunen som skal få bli med på nyttårsfest til naboene, vi blir en god og svær gjeng så vi trenger to kalkuner(!), gleder oss! Håper dere får en fin kveld i dag og et godt nytt år! :):)

Ingen kommentarer: