fredag 19. desember 2008

Endelig juleferie!!!!

Etter myyyyye sykdom den siste måneden, var det ubeskrivelig godt å se skilt med "Trondheim" på i går kveld! Kjøreturen tok forferdelige 15 timer siden Hardangervidda var stengt, men etter en liten shoppingrunde med mor nå i dag er den glemt :)
Blir ingen bilder før til neste år nå, men da kommer det til gjengjeld en del siden det ble en del hjemmelagde julegaver i år.....
Av og til har jeg sittet å lurt på om det er så mange som leser i bloggen min, for det kan jo variere hvor mange som legger igjen en kommentar....MEN i det siste har jeg fått flere tilbakemeldinger fra ulike hold om at det ER det faktisk! Kjempehyggelig å få koselige hilsninger fra mer eller mindre ukjente! SÅ da vil jeg benytte sjansen til å ønske Berit i Quiltetuppene, og andre "usynlige" som finner glede av å se innom bloggen, en riktig God jul og et spennende Nytt (kreativt) År! :)

1 kommentar:

Ann Rita :-) sa...

Hello snuppå!!!

Kos deg masse heima hos hu mor og han far langt der oppe i nord!!!

God jul til deg og dine!!!Gleder meg til å se bilder av alle dei flotte gavene etter jul!! Og, eg gleder meg til å stjele idèene dine.... :-)

Klem fra Ann Rita :-)