mandag 9. februar 2009

40, feit og ferdig?.......

....eller 40, flott og hot?!!
Mottageren av disse er definitivt i den siste kategorien, han hadde bursdag for ei stund siden men bedre sent enn aldri.....;)
jeg slenger og med ei lita huskelapp-blokk med magnet på baksiden i pakken :) (på blokka står det naughty 40)
Ellers var det morsdag i går, og da benyttet mor seg av sin soleklare rett til å gjøre akkurat det hun ville, nemlig sy, sy, sy!! hihi. Dette settet i påskefarger skal på basaren til foreninga vår ("husfreden"), så hvis du vil vinne dette må du nok ta deg en tur til Isvik Bedehus i Skjold på palmefredag...;)

3 kommentarer:

Evami sa...

Tror jeg holder meg til 40 hot og flott jeg SIssel. Kule grytekluter da:) Må jo bare bli brukt:)

Kos deg med syinga di:) Klem Eva

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Utrolig tøffe grytekluter !
Så du holder til i nærheten av Skjold ? Der er jeg på besøk av og til :o) Har venner som bor der :o)
Synes du er flink som produserer løper og grytekluter på morsdag :o) Kjekt å få gjøre som man vil :o)

Laila L S sa...

Så kule grytelapper! Og det påskesettet likte jeg. Synd det er så langt fra innlandet / Mjøsas bredder til dine kanter. Må vel løse det med å sy noe lignende selv tenker jeg....