søndag 22. februar 2009

Vinterferie!!! :)

I dag dro ungene på fjellet med svigers, så nå er mor og far hjemme alene :) Vi skal jobbe og ikke på ski, men regner det som ferie allikavel nå når vi får litt ungefri....
Så det kommer nok en oppdatering til i løpet av en dag eller to for jeg har planer om å gjøre mest mulig håndarbeid og bare det aller nødvendigste av husarbeid.....
Disse vottene strikket jeg sist jeg var på hytta, av restegarn derfor litt fargeforskjeller, og nå er de tovet og klar til bruk. Akkurat passe til meg :) Det er jo "alltid" et bursdagsselskap på gang til en eller begge av ungene, og i år er det toalettmapper som blir gitt bort, eller domapper som junior kaller de (tror han begynner å bli lei av å gi det samme hver gang, men så lenge mottakerene blir fornøyde så velger jeg å overhøre han..) For de med skarpt syn; man kan lese navnet på den ene mottageren på den venstre mappen....
Pleier å legge litt småtterier oppi og da, denne gangen ble det cars-vaskekluter og mini tannkremtuber....




1 kommentar:

Evami sa...

Skjønner godt at ungene blir glade for ei sånn flott Do-mappe:) Sin egen Cars-toalett mappe til å ha sine ting i-genialt:)