tirsdag 6. mai 2008

Hurra sol og varmt ute! :)

Her er det 20 grader og sol så jeg har ikke tild til å skrive mye! ;)
Englebildet ble laget og gitt til en basar som var i forrige uke, ei datter av ei i syforeninga vant det og det synes jeg er litt moro da!!
Oppskriften fant jeg på en nederlands side, hun hadde mange fine mønster synes jeg, så her kommer link til siden hennes: http://grandmaskitchen.web-log.nl/grandmas_kitchen/patchwork_patroontjes/index.html
IKKE vanskelig å forstå nederlandsk fant jeg ut, sjekk ut mønstrene hennes så forstår du kanskje hva jeg mener....;)

ps. tror målene som er oppgitt er
UTEN sømmingsmonn, blir veldig lite ellers....så legg til litt på målene,
men ikke på applikasjonsmalene ;)

Lørdag for ei god uke siden hadde jeg mine
to faste sypartnere på besøk og da var det
vesker som sto på plakaten!

Den grønne og sorte
tryllet AR frem,
ID sin veske har jeg ikke fått smugfotografert enno men
håper å få det til snart...



Kattevesken og den rosa og svarte begynte
jeg på, og ble ferdig med noen dager senere...







2 kommentarer:

Evami sa...

Så kreativ og flink du er SIssel:) Blir imponert jeg når jeg ser produksjonen din:) Klem Eva

Cecilie sa...

Wao, eg digge kattaveskå di! Blir den lagt ut på basar eller er det privat produksjon? Er det mulig å ønske seg mønsteret til jul kanskje? :) Den var skikkelig stilig.