mandag 30. juni 2008

Oh happy days!!

Noen dager er bedre enn andre! Og de dagene det kommer pakke fra Stoff og Stil er definitivt bedre enn de fleste!! Jeg er ikke heelt på viddene heller så jeg snakker ikke om dager som dagen jeg gifta meg, fødsler, ungenes første tann etc etc men helt vanlig hverdager, og de er det jo tross alt flest av, eller? Og DA er definitivt de førstnevnte dagene en høydare!!
Her er pakken og snart kan du se hva man kan få for knappe tusingen, inkludert porto, når det er salg på Stoff og Stil.....

Litt stoff...dvs de ensfarga stoffene var ikke på salg, men "trengte" de, så da var det jo greit å bestille de på samme portoen...5 ensfarga stoffer, 2 meter av hver, og 6 mønstrede stoffer, 1 meter av hver, ørti pakker med diverse knapper, 3 pakker med strykemerker, 4 cool-symerker, 2 pakker ass. spenner, 2 pakker ass.tråd, 2 krittblyanter, 1 pakke lysblå bånd og 10 m marine grosgrain (som er en slags snor eller no?vet ikke hva jeg skal bruke det til men sikkert greit å ha)Liker spesielt godt rødehette og ulven-stoffet! Det tror jeg kan bli til noe fint ja :)Ellers har jeg heklet en poncho til ei lita snuppe som skal begynne på skolen til høsten, og mønsteret finner du her;
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=89&d_id=6&lang=no

Jeg har IKKE fulgt oppskriften helt, i mønsteret står det nemlig en litt annen fargesammensetning enn på bildet som følger oppskriften (litt rart), jeg har sett på bildet og fulgt det, med unntak av avslutningen som jeg synes ble for fersken/aprikos på bildet så da tok jeg heller litt ekstra rosa, og så har jeg brukt offwhite i stedet for lyslys rosa, men resten av fargene er som i oppskriften :)



3 kommentarer:

kreakris sa...

Ahhh...så kjekt med pakke! Heldige du! Eg er heldig i ny og ne eg også, men no trur eg kredittkortet skal få fred ei stund. Men pakke i posten er ein sann fryd :) Kjekt å titte innom bloggen din. Her var det masse fint!

Rådyrveien sa...

Hei!
Fant siden din gjennom venners venner... :)
Flott side du har og masse fint du har laget.
Jeg liker best å strikke dukkeklær. Har holdt på med det en del år.
Du er hjertlig velkommen til å ta en tur innom meg hvis du har lyst.
Link til hjemmesiden min finner du i bloggen. (Legg gjerne igjen et "spor" så vet jeg du har vært der. Hi-hi!)
Ha en fin dag og fortsatt GOD SOMMER!
Hilde

spøkelsa :-) sa...

hei.
Ja i dag skulle du ha fått pakke fra oss :-)
Men du får vente til torsdag, da er vi på plass på Vestlandet med den. (Noe som sikkert dukker opp i en eller annen form i bloggen din!)Gratulerer med dagen :-)
Kjempeglad i deg.
Mamma og pappa
Ps. Nå må du forandre litt i profilen din. Hi Hi.