tirsdag 18. november 2008

Velkommen "inn"....

Åkei, da kommer første del i (muligens) serien "hjemme-hos-oss"....
Dette er et av mine favorittrom, på hustegningene sto det "bibliotek", så da har det (til stor forlystelse for enkelte...) blitt hetende biblioteket :) Vi synes at mengden bøker kan forsvare en slik tittel....hi hi....når huset var nytt var det ikke så mye penger igjen til innbo, så vi kjøpte noen billige skap på IKEA (til svigerfars bestyrtelse) som i grunnen passer ganske så fint synes vi. Men planen er hyller/skap fra gulv til tak og som står liiiitt mer i stil med chesterfielden..... ...i andre enden av rommet er pc-kroken, hvor jeg i skrivende stund sitter! Der er planen å få byttet til bare svarter ringpermer og kassetter i øverste hylle. Da ser det sikkert litt ryddigere ut tror jeg ;) Ellers ser sikkert den observante "gjest" at det ligger noe sydde greier på bord og i sofa, husker ikke om jeg har blogget det før, men det var noe ferdig kutta biter som mamma kom med etter at liftgardinene ble hengt opp, noen av stoffene hadde kaffebønner(som gardinene) og noen hadde skrift (tapeten på veggen har skrift på seg, måtte jo det på et sånnt rom....) så da ble det sydd en liten brikke og et par puter :)


2 kommentarer:

Heidi sa...

Heia snuppa mi!

Æ bare digge det flyplassgulvet ditt! :fnis: Dessuten så skjønne æ at du trves i biblioteket. Sikkert koselig å sett der med enten et strikketøy eller ei god bok.

Glerer meg til flere bider!!

Klæm fra Heidi

Heidi sa...

Åh ... glemte å si, at hvis du har noe restestoff til overs, og som du ikke får brukt. Så kan sikkert jeg få scrappe med det. Så for all det ikke kast, ikke at jeg egentlig tror du kaster så mye da. :ler: