torsdag 26. februar 2009

Endelig!!

I 18 mnd nå har dressen til svogeren min hengt på veggen i syrommet og gitt meg dårligere og dårligere samvittighet...Jeg påtok meg nemlig å sy den opp, buksa og ermene. Etter mye knot for ca 6 mnd siden fant jeg ut at den såkalte usynlige sømmen på maskina mi som skulle være perfekt for å legge opp bukser, ikke er særlig usynlig i det hele tatt!! argh! så det endte med håndsøm, veeeldig kjedelig. I dag kom han på middag, biff, scampi og fløtegratinerte poteter, nam nam. Og innimellom kjøkkentjeneste tok jeg meg sammen og sydde opp ermene på dressen og! HURRA og ENDELIG!!
I går var det sydag, og da laga jeg dette vognteppet (stitcheriet har vært ferdig en stund). Hvor det havner hen har jeg ikke bestemt meg helt for enda....
Enda et stitchery som har fått ramme og bakstykke på, har og prøvd meg med litt fargelegging, men er ikke helt fornøyd.....




Ingen kommentarer: